Пошуковий запит: (<.>A=Гоцур О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Гоцур О. Зовнішньополітична дилема "Схід чи Захід?" на сторінках періодичних видань "2000" і "Дзеркало тижня" (2010-2013 роки) [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(1). - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(1)__31
|
2. |
Гоцур О. Міфи про стратегічну інтеграцію України в сучасній пресі [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2009. - Вип. 1. - С. 390-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2009_1_30
|
3. |
Гоцур О. Репрезентація та роз’яснення концептів "Європа" та "Росія" на сторінках української преси [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2016. - Вип. 41. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2016_41_15
|
4. |
Лозинський М. Геополітична стратегія України як журналістикознавча наукова проблема: до історіографії питання [Електронний ресурс] / М. Лозинський, О. Гоцур // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2017. - Вип. 42. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2017_42_18
|
5. |
Гоцур О. Релігійна проблематика в матеріалах інтернет-медіа Львівщини: концептуально-змістова складова [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2020. - Вип. 48. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2020_48_16
|
6. |
Гоцур О. Репрезентація томосу про автокефалію Православної Церкви України у пресі [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2019. - Вип. 46. - С. 223-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2019_46_30
|
7. |
Гоцур О. Медіа і міжконфесійні конфлікти: проблематика, концепти і візії [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2020_4_4
|
8. |
Гоцур О. Соціальні мережі та блоги як інструменти реалізації PR-кампанії [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2021. - Вип. 50. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2021_50_22
|
9. |
Гоцур О. Соціальні мережі і політичний PR в українських та закордонних виборчих кампаніях [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2021. - № 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2021_2_10 Здійснено аналіз шляхів впливу соціальних мереж на формування та проведення політичних PR-кампанії. Приклади з політичної сфери (виборчі кампанії, ініціативи), зокрема українських та інших закордонних президентських і парламентських виборів, розкрили можливості, котрі створюють Facebook, Telegram, Twitter, Youtube у просуванні кандидата, ідей і думок. Авторські блоги, створені в соціальних мережах, можуть бути додатковим інструментом у PR-кампанії. Соціальні мережі втручаються у сферу людського життя, стають засобом спілкування, просування та брендування. Про ефективність соціальних мереж свідчать такі історично значущі події, як Brexit, Арабська весна та Революція Гідності. Особливу увагу приділено українським президентським виборам 2019 р. і місцевим - 2020 р. На підставі аналізу окремих PR-кампаній висвітлено причини успішних і невдалих кампаній із точки зору мережевих комунікацій, котрі надають необмежені мультимедійні та інтерактивні інструменти для PR. Насправді ці концепції суттєво впливають на ефективність реалізації PR-кампанії, її остаточну ефективність, яка визначається досягненням цілей. Вибір блогу як головного інструменту маркетингової кампанії має як позитивні, так і негативні сторони. Тільки людина з великим творчим потенціалом може займатися створенням блогу. До того ж це займає багато часу. Насправді ці 2 моменти програють у порівнянні з іншими інструментами. Подальші дослідження є цікавими у двох аспектах. По-перше, порівняння динаміки ефективності інструментів PR-кампанії в Україні в 2020 р. і в минулому, зокрема, на зорі незалежності держави. По-друге, дослідити, як концепція PR-кампаній у соціальних мережах і блогах постійно змінюється.
|
10. |
Гоцур О. Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000–2022 рр.) [Електронний ресурс] / О. Гоцур, Д. Попіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2022. - № 2. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2022_2_7 Особливості розвитку ринку друкованих ЗМІ в Україні у період 2000 - 2021 рр. пов'язані з багатьма об'єктивними та взаємозалежними факторами, які мають певні та конкретні характеристики. Таку тезу підтверджує динаміка випуску газет і додатків упродовж 2013 - 2020 рр., коли фактично випуск друкованих медіа скоротився на 31 %. Удалося виділити 3 ключові періоди: 2008 р. - економічна криза (видання скоротили свої бюджети, а деякі взагалі не втрималися на ринку); 2013 - 2014 рр. - друга економічна криза (скорочення редакційних бюджетів і закриття видань); 2019 р. і до 2021 р. - пандемія COVID-19. Сукупність трьох кризових періодів, внаслідок яких і було у досліджені виокремлено чинники, є основними характеристиками особливостей розвитку сучасного ринку друкованих медіа України. Також, з огляду на російську агресію потрібно вже зараз виокремити ще один період - російсько-українська війна 2022 р., внаслідок якої повністю зруйновані логістика друку та розповсюдження друкованих медіа і рекламний ринок, а інформаційний ринок загалом зазнав значних змін. Ринок друкованих ЗМІ переживав і досі переживає дефіцит грошей, що згенеровує такі наслідки: падіння доходів від передплати та реклами; скорочення штату у медіа; скорочення фінансового винагороження праці журналістів.
|
11. |
Гоцур О. Особливості функціонування медіаринку України в умовах війни (лютий-вересень 2022 року) [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Communications and communicative technologies. - 2022. - Вип. 22. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2022_22_7
|
12. |
Гоцур О. Епістолярна спадщина Олени Теліги як виразник творчої особистості [Електронний ресурс] / О. Гоцур, А. Біла // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2023. - Вип. 52-53. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2023_52-53_9
|
13. |
Гоцур О. Особливості функціонування українського медіаринку на тлі світового (2022 р. — перше півріччя 2023 р.) [Електронний ресурс] / О. Гоцур, М. Лозинський // Communications and communicative technologies. - 2023. - Вип. 23. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2023_23_16
|
14. |
Гоцур О. Бізнес-модель Microsoft Corporation: роль у глобальній медіаіндустрії [Електронний ресурс] / О. Гоцур, Р. Добрянський // Український інформаційний простір. - 2023. - # 2. - С. 266-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2023_2_19
|
15. |
Гоцур О. Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування [Електронний ресурс] / О. Гоцур, Д. Спорняк // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2023. - № 29(3). - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2023_29(3)__12
|
16. |
Гоцур О. Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу [Електронний ресурс] / О. Гоцур // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2023. - Вип. 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2023_2_5
|
17. |
Гоцур О. І. Блоги політичного коментатора та оглядача Віталія Портнікова: Особливості функціонування [Електронний ресурс] / О. І. Гоцур // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 3. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_3_6
|